بهارستان| مراکز مثبت زندگی در ۱۵نقطه راه اندازی خواهد شد 

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان  بهارستان از راه اندازی ۱۵ مرکز مثبت زندگی در شهرهای گلستان ،صالحیه و نسیم شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از مهر، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان در یک نشست خبری با رونمایی از این طرح افزود :هدف اصلی این مراکز ارائه خدمات مطلوب و تسهیل دسترسی گروه‏های هدف به خدمات  اداره بهزیستی  می باشد.

 فرجعلی خزایی افزود: کاهش ترددهای غیرضروری به مراکز بهزیستی ، تقویت رویکرد خانواده محور و اجتماع محور در ارائه خدمات  ، گسترش رویکرد ارائه خدمات به صورت فعال ، مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره وری، افزایش رضایتمندی مردم از خدمات بهزیستی و... بخشی از اهداف بازگشایی مراکز مثبت زندگی است 

وی در ادامه گفت: ساماندهی معتادین جزء وظایفبهزیستی نیست.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن انتقاد از مسئولین بیان داشت: ساماندهی معتادین متجاهر خارج از وظایف این اداره است و نیازمند همکاری سایر ادارات می باشد.


 وی همسر آزاری را در صدر تماس‌های اورژانس اجتماعی بهارستان برشمرد و گفت: معلول آزاری در رتبه ششم تماس های اورژانس است.

 رئیس بهزیستی شهرستان بهارستان گفت: همسر آزاری و کودک‌آزاری در رتبه اول و دوم تماس‌های مردم بهارستان با اورژانس اجتماعی (۱۲۳) است.

خزایی افزود: همچنین به ترتیب زنان و دختران در معرض فرار از منزل، سالمند آزاری، اختلاف حاد خانوادگی و معلول آزاری از دیگر علت های تماس با این مرکز در 8 ماه گذشته بوده است

 به گفته وی: تاکنون 29 کودک در معرض خشونت، 18 زن‌ و 4 سالمند در معرض آسیب و 6 نوزاد معتاد با تلاش این مرکز شناسایی و طبق دستور قضایی در مراکز تحت پوشش ساماندهی شده اند.

کد خبر 30694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد